Forretningsorienteret økonomiassistent søges

Forretningsorienteret økonomiassistent søges

Kan du lide at arbejde i et team tæt på forretningen samt med sans for detaljer, og har du erfaring med regnskab og bogholderi? Vil du samtidig bringe dine kompetencer i spil i en organisation i udvikling og vækst? Så har vi jobbet til dig.

 

Vi søger en økonomiassistent til vores Financial Services team, som består af fem gode kollegaer, hvoraf du er den ene. Du bliver en del af et effektivt team, som værdsætter en uformel tone og en stærk holdånd. Her bidrager du til den daglige varetagelse af økonomi- og bogholderiopgaver samt på sigt optimering af vores eksisterende processer.

 

Stor variation og bred kontaktflade

Som økonomiassistent deltager du i den daglige økonomiservice for Insero Horsens og de selskaber, som Insero Horsens er medejer af – herunder delebilsvirksomheden TADAA! og varmeserviceselskabet Best Green. Der vil være stor variation i dine arbejdsopgaver, som vil indbefatte:

 

  • Finansbogholderi, der bl.a. omfatter løbende registrering af afregnings- og bankbilag
  • Lønkørsel i koncernselskaber
  • Varetage alle opgaver inden for kreditorbogholderi - alt fra indregistrering af leverandørfakturaer til betalingsadvisering og efterfølgende afstemning
  • Arbejde med debitorbogholderi, hvor du bl.a. skal opkræve husleje og bogføre indbetalinger
  • Finansbogholderi, der bl.a. omfatter løbende registrering af afregningsbilag og bankbilag

Derudover bidrager du til at vi har et velfungerende og harmonisk team, der servicerer kunder og samarbejdspartnere professionelt.

 

Stærk og erfaren faglighed

Den rette person til stillingen har en stærk faglig profil og er en af de dygtigste på sit felt. Din specifikke uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du er teoretisk velfunderet og har flere års erfaring fra en regnskabsfunktion i en kommerciel orienteret virksomhed. Derudover er du:

 

  • Erfaren bruger af Excel
  • Behersker gængse økonomisystemer, herunder gerne e-conomic
  • Erfaring med lønkørsel eller lyst til at lære dette område fra erfaren kollega
  • Struktureret, detaljeorienteret og systematisk tilgang til dine opgaver
  • Åben og deltagende teamplayer
  • Kommunikerer flydende på dansk og kan gøre dig forståelig på engelsk

Det bliver du en del af

Du bliver en del af en ambitiøs og professionel organisation med højt til loftet og fokus på det personlige engagement. Vi har fokus på at være fleksible, således at du kan skabe den balance mellem dit arbejdsliv og privatliv, der passer netop dig og din livssituation.

 

Vi har kontor i Horsens, og er en del af foreningen Insero Horsens, som arbejder for at skabe bæredygtig vækst og udvikling inden for energi og IT i området mellem Horsens, Hedensted, Vejle og Juelsminde.

 

Spørgsmål og ansøgning

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Finance Manager Michael Lassen på 4177 1280 eller mila@insero.com.

 

Send din ansøgning og CV til mila@insero.com - vi glæder os til at høre fra dig og indkalder løbende til samtaler. Ansættelsesstart hurtigst muligt.